RETURNAREA PRODUSELOR
Primul pas în inițierea unui retur este acela de a ne anunța prin email la adresa contact@inspirel.ro următoarele:
- Numărul comenzii
- Produsul sau produsele pe care doriți să le returnați
- Descrierea motivul returului.
În cel mai scurt timp posibil veți fi contactat prin email sau telefonic.
Inspirel.ro respectă prevederile Ordonanței de urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ce conferă cumpărătorului dreptul ca, în termen de maximum 14 zile de la primirea tuturor produselor cumpărate, să le returneze, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Conform prevederilor acestei ordonanțe, produsele pot fi returnate numai dacă sunt în aceeași stare în care au fost livrate, inclusiv ambalajul.
(!) Nu se acceptă pentru returnare:
- produsele care prezintă forme de consum sau uzură, care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri etc.
- produsele care au fost personalizate conform solicitărilor clientului.
Dacă doriți să returnați un produs achiziționat de pe www.inspirel.ro, vă rugăm să urmați acești pași:
Pasul 1. Informați-ne cu privire la intenția de a returna produsul achiziționat.
Puteți face acest lucru trimițând un email la contact@inspirel.ro, cu subiectul "cerere de retur" prin care să ne informați cu privire la solicitarea de retragere din contract. Vă rugăm să specificați numele complet si corect, adresa de e-mail folosită la înregistrarea contului, numărul comenzii, numărul facturii și data emiterii. De asemenea, vă rugăm să ne informați cu privire la opțiunile de retur, și anume dacă doriți să înlocuiții produsul cu un altul existent în stoc sau dacă doriți să vă returnăm contravaloarea produsului. În cazul în care doriți să primiți contravaloarea produsului, vă rugăm să ne trimiteți un cont IBAN în lei pentru returnarea sumei plătite. În maxim 48 de ore vă vom contacta prin e-mail sau telefonic pentru a confirma procedura de retur, în cazul în care cererea îndeplinește condițiile obligatorii de aplicare pentru produsele achiziționate.
Pasul 2. Pregătiți coletul și contactați curierul.
Vă rugăm să solicitați curierului preluarea coletului. Conform Ordonanței de urgență nr 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, veți suporta costurile de transport. Coletul va conține produsul sau produsele pe care doriți să îl/le returnați, ambalat(e) corespunzător pentru a nu se deteriora pe parcursul transportului, într-o cutie închisă cu bandă adezivă.
Nu se accepta retururi efectuate prin Poșta Română sau Prioripost!
Nu uita sa specificați că plata transportului se face la expeditor; coletele cu plata transportului la destinatar vor fi refuzate.
Pasul 3. Trimiterea coletul
Va trebui să achitați contravaloarea expedierii și să trimiteți coletul la următoarea adresă:
S.C. MIHARAL SERVICES S.R.L., Strada Iuliu Teodori, nr. 10, sector 5 Bucuresti, telefon: 0740.040.407.
Pasul 4. Recepția cantitativă și calitativă a produselor returnate
După ce coletul a ajuns la noi, el va fi repartizat departamentui responsabil de recepția cantitativa și calitativă a produselor returnate. Acum vom verifica daca produsul returnat îndeplinește condițiile de retur. Dacă produsul returnat nu îndeplinește criteriile de mai sus, el va fi reexpediat, costul transportului fiind în sarcina clientului. Vă vom contacta telefonic sau prin email pentru a vă aduce la cunoștință rezultatele finale constatate în maxim 48 de ore de la primirea produsului.
Pasul 5. Vă restituim banii sau vă înlocuim produsul.
Daca ați optat pentru rambursarea sumei iar produsul pe care l-ai returnat îndeplinește condițiile de retur, vă vom vira banii în contul specificat. Banii vor fi vizibili în contul respectiv în maxim 14 zile calendaristice din momentul în care produsul ajunge fizic la noi. În cazul în care doriți înlocuirea produsului, iar acesta îndeplinește condițiile de retur, vă vom contacta în cel mai scurt timp în vederea înlocuirii și expedierii noului produs. Costul transportului pentru expedierea produsului dorit este în sarcina clientului în cazul în care comanda nu îndeplinește condițiile de valoare pentru a beneficia de transportul gratuit.